31.5.11

Broke a couple of hearts on my way to love

Oh jeetje, wat een slecht weer vandaag tegenover gister. Wat was het gister toch warm! Ik werd rond half 2 wakker (oeps) en toen mama thuis kwam zijn we richting Duitsland gefietst. Ik ben voor het eerst met een korte broek buiten geweest! Bruine benen krijgen met een lange broek gaat niet heel erg werken vrees ik...
We zijn richting Kleve gefietst, daar wat gegeten, en toen zijn we terug gegaan. Ongeveer 30 km, en ik ben wat verkleurd, maar ik ben nog niet bruin genoeg om korte broekjes te durven dragen naar festivals, dus daar moet ik nog even wat aan gaan doen.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Wat doen jullie het liefst met dit warme weer?

2 opmerkingen:

  1. Als het zo warm is dan zwem ik het liefst :D
    Mooie foto's heb je gemaakt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, mooi foto's! met dit weer zit ik het liefst in het park met vrienden en een hoop eten! :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen