18.7.11

you're on my heart, just like a tattoo

Al een hele tijd ben ik helemaal in-to de tattoo's. Twee jaar geleden mocht ik er een voor mijn 18e verjaardag, maar ik wou er eerst over nadenken. Ik ben niet iemand die zomaar een tattoo zou zetten, omdat het toch voor altijd blijft, dus het moet wel een betekenis hebben en ik moet er over 50 jaar ook nog blij mee zijn. Afgelopen tijd heb ik wel honderd verschillende ideeën gehad, maar ik denk dat ik er nu toch écht uit ben. Ik hoop jullie het resultaat snel te kunnen laten zien!



Deze zag ik op Tumblr, en wou ik even delen. Wat een leuke tattoo en toffe betekenis!

Image and video hosting by TinyPic
"This star obviously represents invincibility, I can’t be touched and no one can hurt me. It is also a tribute to my love for video games and my aspiration to one day design them. On a side note, the star was always my favorite item to acquire because of the theme song and rainbow effects, and also reminds me of Super Mario 64 and Mario Kart which played a large part in my childhood."


Heb jij tattoo's? Waar, en wat?

2 opmerkingen:

  1. haha die tattoo zou ik tijdelijk leuk vinden denk ik!
    ik wil later graag een tatt van een vlinder (gedetailleerd) zit persoonlijk verhaal achter :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen