22.7.11

Zalando sale bestelling!

Ookal heb ik een schijthekel aan de televisiereclames van Zalando ('AAAAAAAH!'), vind ik de webshop zelf erg fijn. Ze hebben van alles wat, en ik moet er ook echt niet gaan kijken als ik geen geld heb om uit te geven! Toen ik een mailtje kreeg dat er sale was, ben ik toch even gaan kijken omdat ik nog wat dingen nodig had. Zien wat ik besteld heb? Klik dan op 'Meer Lezen'!





Image and video hosting by TinyPic

Dit is alles! Het is niet veel, want ik moet sparen voor Londen, dus ik heb alleen besteld wat ik nodig had.

Als eerst de sandaaltjes van Bronx. Ik was al een tijdje op zoek naar stevige zomerschoentjes, en deze vond ik er wel leuk uit zien. Ze zijn van echt leer, dus ik denk dat ze ook best lang mee gaan. Deze waren €19,95.

Dan een jurkje van Vero Moda. Ik zocht een simpel jurkje, en deze had ik al eerder gezien in het zwart, maar twijfelde heel erg. Nu ik de roze versie in de sale zag voor €9,95, kon ik het natuurlijk niet laten!

Als laatst knalgele slippertjes/sandaaltjes van Lacoste. Ik vond ze al heel lang leuk, maar redelijk duur voor slippers. Nu waren ze afgeprijsd naar €9,95 en heb ik ze dus toch maar besteld. Ik hoop dat ze passen, want ik heb een maat te groot besteld. Ik denk dat ze heel leuk staan met het roze jurkje!


In totaal heb ik hier €39.85 voor betaald, wat ik erg weinig vind, vooral doordat Lacoste en Bronx normaal heel duur zijn. En natuurlijk zijn er bij Zalando geen verzendkosten, wat alles nog een beetje leuker maakt. Ohhh, how I love sale!



Heb jij wel eens bij Zalando besteld? Hoe is het je bevallen?

1 opmerking:

  1. Haha heel erg herkenbaar,
    naja ik heb dan alleen nog nooit iets er besteld, maar ik snap wat je bedoelt met die reclames, en dat de site verder wel erg fijn is!
    Die sandaaltjes zijn lief!

    BeantwoordenVerwijderen