4.5.11

I'm back! (soort van, of iets wat er op lijkt...)

Sorry voor het slecht onderhouden van mijn blog, maar ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis, en heb nu pas weer de puf om te computeren. Het bleek dus dat ik een heftige reactie heb op de ziekte van Pfeiffer, en alle antibiotica voor nierbekkenontsteking heb ik dus voor niks geslikt, waardoor ik onder de uitslag zat en een ontstoken lever heb gekregen. Ook hebben ze mijn amandelen verwijderd omdat ik niet door mijn mond kon ademen omdat ze zo op elkaar gedrukt zaten. Ik ben nu een paar dagen thuis, voel me vreselijk suf, kan nog geen vast voedsel eten en ben ondertussen al 9 kilo afgevallen. Hopen jullie aub met me mee dat ik snel beter ben?

3 opmerkingen:

  1. jeetje, heftig zeg! echt sterkte & heel veel beterschap! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop echt dat je snel weer beter word !
    echt beterschap meid ! <33 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat het nu weer wat beter met je? want deze post is al van wat langer geleden namelijk!! Ik hoop het wel!! Echt super erg voor je!!
    En als je nog niet beter bent: heeeel veel beterschap!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen