1.7.11

Acryl 3D

Toen vanmorgen de deurbel ging dacht ik in eerste instantie dat het belletje-lellers of jehova's (no offence) waren. Toen mijn moeder me riep om te tekenen voor een pakje, was ik heeeeul blij! Het was een grote dikke envelop met veel spulletjes die ik via eBay had gekocht! Natuurlijk ben ik er meteen mee aan de slag gegaan, en dit zijn mijn eerste simpele maar schattige creaties.



Image and video hosting by TinyPic
10 nailart kwastjes, acryl poeder in wit, roze en clear, liquid, acryl kwastje, 10 colorwheels, 18 kleuren acryl waar ik helemaal verliefd op ben, en een dippendash of zo iets

Image and video hosting by TinyPic

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's! Voor dit alles was ik ongeveer 16 euro inclusief verzenden kwijt, en ik had het binnen een week binnen (woordspeling!). Ik ga zeker vaker bij deze verkoper bestellen!

4 opmerkingen: