5.7.11

Favoriete muziek #1

Image and video hosting by TinyPic


Afgelopen week heb ik iTunes opnieuw geinstalleerd om mijn iPod te updaten. Er stonden nog liedjes op van het WK, oeps! Muziek is iets waar ik 24/7 mee bezig ben. Als ik achter mijn computer zit staat iTunes fulltime te ratelen, en als ik achter de computer uit ga gaat neemt mijn iPod het over. Mijn muzieksmaak is niet samen te vatten, het is héél verschillend. Zo kan ik de ene dag de hele dag naar nederhop luisteren, de volgende dag kan dit heel anders zijn en luister ik bijvoorbeeld de hele dag naar jankmuziek.
Hierbij mijn favoriete muziek van dit moment!




Diggy Dex - Vier Woorden.
Mijn alltime favourite. Prachtig. Ik kan er geen genoeg van krijgen. De muziek van Diggy Dex kan ik sowieso wel waarderen!



Jiggy Djé, Kleine Jay en Spacekees - Is Het Dan Zo Kut
Heel oud nummer, 2007 geloof ik. 25 juni ben ik naar Hiphop In Duketown geweest, en daar deden ze dit nummer ook. Vanaf toen luister ik hem elke dag wel weer een paar keer, net zoals vroeger!



Kempi en Lucky Fonz - Diana
Kempi. Al zijn albums heb ik, maar ik luister er nooit naar. Op een of andere manier sprak het me nooit echt aan. Ik versta het amper, en ook hou ik niet van de 'straat, money en bitches' rap. Zijn nieuwe album is een héél andere kant van Kempi, I like it!



Kempi en Rolf - Blijven Wij
van dit liedje word ik echt verliefd! Nu nog iemand om het mee te delen.



Adele - Someone Like You
Hier heb ik niet veel over te zeggen. Wie kent hem niet? Prachtige stem, prachtig nummer. Alltime favorite!



Wiz Khalifa - Roll Up
Rolling Papers van Wiz Khalifa is op dit moment een favoriet album op mijn iPod! Gewoon lekkere muziek en aan het eind van het jaar ga ik hem live zien!



Beyoncé - The Best Thing I Never Had
Normaal hou ik niet zo van Beyoncé en haar muziek, maar haar nieuwe album kan ik erg waarderen.



Julian Perretta - Wonder Why
Leuk liedje! En hij is schattig.



Dit was maar een kleine kijk op mijn muzieksmaak, ik ga er sowieso nog wel meer posten.
Wat is jouw alltime favourite? en je favoriet op dit moment?

1 opmerking:

  1. Leuke liedjes! Ik vind vooral top 40 leuk, maar ik luister ook wel eens andere liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen