8.7.11

Expensive Wannahaves



Natuurlijk heb ik veel dure dingen die ik graag zou willen hebben; mooi groot huis, dikke vette luxe auto, vakantiehutje ergens in een mooi land... Helaas kan ik hier niet in een paar jaar aan komen, maar er zijn dingen waar ik voor kan sparen en ze in een jaar รก 2 jaar kan hebben!



Image and video hosting by TinyPic

1; Laptop. Het liefst een MacBook! Goede kwaliteit, mooi design. Maar ik twijfel of ik er op kan werken, want ben niet bekend met Mac!

2; Tritoni horloge. Ik wil heel graag een horloge die lang mee gaat. En deze vind ik mooi. Ik wil de witte zoals op het plaatje!

3; iPhone. Mijn geliefde Nokia N95 8GB begint oud te worden. Hij raakt snel oververhit en valt dan uit. Niet handig!

4; Louis Vuitton Inclusion Ring. Gewoon omdat hij mooi is. Ik heb geen sieraden van goede kwaliteit, dus dat mag gewoon wel een keer!

Ook wil ik nog een camera kopen die mooie scherpe foto's kan maken, maar ik ben er nog niet uit welke dat word. Suggesties?

Wat zou jij als eerst kopen als je veel geld had?

2 opmerkingen:

  1. Als ik veel geld had zou ik als eerst een supervette spiegelreflex kopen. Dat wil ik echt graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb laatst een Nikon D3100 aangeschaft!
    Erg gave foto's maakt ie! Succes met sparen!

    BeantwoordenVerwijderen